پوشاک افغانی

انواع مدل های برتر پوشاک گند افغانی زنانه

لباس گند جدید آینه دار

بیشترین جلوه‌ پوشاک افغانی یا لباس‌های هراتی زنانه، به علت رنگارنگ بودن آن و تکه‌دوزی‌هایی است که این لباس‌ها دارند. لباس افغانی زنانه معمولا با گلدوزی، تکه‌دوزی پارچه‌های رنگی و یا سرمه ‌دوزی همراه است که بیشتر آن را در لباس مجلسی و یا لباس عروس‌های افغانی می‌بینیم. فرهنگ زیبا و هنر دست خانم‌های افغانستانی دست به دست هم داده تا لباس افغانی دخترانه را به یکی از زیباترین لباس‌های سنتی و محلی دنیا تبدیل کند. در ادامه با هم نمونه‌های زیبا و جدیدی از انواع مدل های برتر پوشاک گند افغانی زنانه می‌بینیم و با فرهنگ لباس این کشور زیبا بیشتر آشنا می‌شویم.

شترین جلوه‌ پوشاک افغانی یا لباس‌های هراتی زنانه، به علت رنگارنگ بودن آن و تکه‌دوزی‌هایی است که این لباس‌ها دارند. لباس افغانی زنانه معمولا با گلدوزی، تکه‌دوزی پارچه‌های رنگی و یا سرمه ‌دوزی همراه است که بیشتر آن را در لباس مجلسی و یا لباس عروس‌های افغانی می‌بینیم. فرهنگ زیبا و هنر دست خانم‌های افغانستانی دست به دست هم داده تا لباس افغانی دخترانه را به یکی از زیباترین لباس‌های سنتی و محلی دنیا تبدیل کند. در ادامه با هم نمونه‌های زیبا و جدیدی از انواع مدل های برتر پوشاک گند افغانی زنانه می‌بینیم و با فرهنگ لباس این کشور زیبا بیشتر آشنا می‌شویم.

۱. جدیدترین مدل لباس گند افغانی محلی

۱. جدیدترین مدل لباس افغانی محلی

۲. مدل لباس گند افغانی سنتی زنانه

۲. مدل لباس افغانی سنتی زنانه

۳. مدل لباس افغانی سنتی با گلدوزی

۳. مدل لباس افغانی سنتی با گلدوزی

۴. لباس افغانی بلند با شلوار

۴. لباس افغانی بلند با شلوار

۵. مدل لباس چاکدار افغانی زنانه آستین بلند

۵. مدل شلوغ لباس افغانی زنانه آستین بلند

۶. مدل لباس افغانی مجلسی زنانه

۶. مدل لباس افغانی مجلسی زنانه

مدل برتر پوشاک گند افغانی زنانه

افغان ها لباس های بسار زیبایی دارند که اکثرا در مجالس بزرگ به تن می کنند. لباس افغانی یکی از پرطرفدار ترین لباس ها در مجالس شان است. البته همراه با جواهرات زیبایشان زیبایی دو چندان به آنها می دهند که مختص فرهنگ افغانستان است. لباس افغانی مجلسی زنانه به کشورهای مختلف زیادی صادر می شود مانند امارات و کشورهای اروپایی و… . این لباس های سنتی که به زیبایی فرهنگ غنی افغانستان را نشان می دهند ظریف کاری های بسیاری نیز دارد. در این مطلب مجموعه ای از عکس لباس افغانی مجلسی و گند زنانه را برای شما گرد آوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *